Megindító rövidfilmek sora érkezik a Téli Olimpia alatt a Toyotától

Az olimpiai és paralimpiai mozgalom kiemelt támogatójaként a társadalmi felelősségvállalás számos területén aktív Toyota elindította “Vágj bele a lehetetlenbe!” című globális kampányát, ami az olimpia és paralimpia szellemiségét idézve tiszteleg a bátorság, a kihívások felvállalása és a fejlődés előtt. A reklámokat a 2018-as PyeongChang Téli Olimpia és Paralimpia idején közvetítik illetve osztják meg a világhálón.

A világ legzöldebb és leginnovatívabb autógyártójaként ismert Toyota mobilitási vállalatként nyolc évre szóló együttműködési megállapodást kötött a Nemzetközi Olimpiai és Paralimpiai Bizottsággal. Ez az apropója a Toyota legelső, “Vágj bele a lehetetlenbe!” elnevezésű globális marketingkampányának, amit 27 országban közvetítenek a 2018-as PyeongChang Téli Olimpia és Paralimpia idején.

A “Vágj bele a lehetetlenbe!” kampány úgy mutatja be a Toyota evolúcióját, hogy olimpikonok, paralimpikonok és hétköznapi sportolók történeteit osztja meg az emberekkel: történeteket a kitartásról, a kemény munkáról és a céltudatosságról. A kampány hűen tükrözi a Toyota hosszú távú elkötelezettségét egy befogadóbb és fenntarthatóbb társadalom megteremtésére, ahol a megfelelő eltökéltséggel – és a Toyota technológiáinak segítségével – mindenki megvalósíthatja álmait. A több médiafelületen is futó globális kampány két kreatív alapgondolata az emberi szellemet tápláló “inspiráció”, ami megteremti a “bizonyítékot”, például a Toyota ötleteit, amelyek segítik az emberek szabad mozgását.

A “Vágj bele a lehetetlenbe” kampány reklámfilmjei:

Jégbefagyva”: Az olimpia és a paralimpia történetének felemelő pillanatait bemutató “Jégbefagyva” című film célja, hogy beszélgetésre ösztönözzön a globális felmelegedésről, bemutatva ennek közvetlen hatását a téli olimpiai és paralimpiai játékokra. A film az ezen a linken tekinthető meg.

“Vékony jég”: Az emberi lélek erős és állhatatos. Ahol akadályok vannak, mindig feltűnik valaki, aki nekilát legyőzni azokat. A műkorcsolyázás olimpiai bajnoka, Ashley Wagner visszatér a jégpályára, azzal a meggyőződéssel, hogy minden nap újabb esélyt jelent a táncra, a mozgásra és a felszabadító suhanásra. A film itt tekinthető meg.

“Életutak”:Hat életút, hat snowboardos olimpikon: Eva Samková (Csehország), Lindsey Jacobellis, (USA), Belle Brockhoff (Ausztrália), Chloé Trespeuch (Franciaország), Carle Brenneman (Kanada), és Isabel Clark Ribeiro (Brazília). A film itt tekinthető meg.

“Álmok”: Egy sportoló álmait a legkisebb hiba – vagy éppen a legapróbb közlekedési hiba – is romba döntheti. Az “Álmok” azt mutatja be, hogyan segíti az embert vezetés közben a Toyota “Őrangyal” technológiája.

“Varázslat”: A Toyota Embereket Segítő Robotja megkönnyíti egy ágyhoz kötött kisfiú életét. A film itt tekinthető meg.

“Futó”: Egy férfi, aki a fájdalmát, félelmét és kétségeit legyőzve megteszi élete legfontosabb lépését. A film ezen a linken tekinthető meg.

“Csatlakozz a csapathoz”: Tisztelgés egy hétköznapi srác előtt, aki nagy eredményeket ér el olimpikonként, felismerve, hogy a kitartás meghozza az eredményét.

A Toyota további két filmmel indít: az egyik a 60 másodperces “Jó esélyek”, ami egy kanadai parasíelő, Lauren Woolstencroft igaz történetét dolgozza fel, aki a nehézségeken felülkerekedve legendás paralimpikonná vált (a film itt tekinthető meg; a másik pedig az ugyancsak 60 másodperces  “A mozgás himnusza” , ami az egytől százévesig terjedő teljes korosztályt felölelve mutatja be a Toyota törekvését, hogy mindenki számára megkönnyítse a szabad mozgást (a film itt tekinthető meg).

“A Toyota hisz abban, hogy a ‘mobilitás’ többet jelent az autózásnál, és hogy a mozgás alapvető emberi jog. Új kampányunk és világszintű együttműködésünk a Nemzetközi Olimpiai és Paralimpiai Bizottsággal hűen tükrözi elkötelezettségünket, hogy szabad mozgást biztosítsunk mindenkinek.” – fogalmaz Ed Laukes, a észak-amerikai marketingért felelős csoportszintű alelnöke. “A Vágj bele a lehetetlenbe! az emberi erő diadaláról szól.”

“A Vágj bele a lehetetlenbe! egy globális vállalati kezdeményezés, ami ösztönzőleg hat a Toyota munkatársaira, partnereire és ügyfeleire, összekapcsolva őket a vállalat legfőbb filozófiájával.” – teszi hozzá mondta el Noriaki Yamashita, a Toyota világszintű értékesítési és marketing részlegének ügyvezető igazgatója.

A “Vágj bele a lehetetlenbe!” kampány a Saatchi & Saatchi és a Dentsu együttműködésével öltött formát.

Top