Négy hazai Toyota márkakereskedést is a legjobbak között tart számon a szakma

A világ vezető autógyártója, az innováció és környezetvédelem mellett autóinak megbízhatósága és az ügyfélkiszolgálás tekintetében is élen járó Toyota magyarországi márkakereskedői hálózatának négy tagja is a legjobbak között szerepelt a megalakulásának 15. évfordulóját ünneplő Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége (GÉMOSZ) által ebből az alkalomból alapított Nívódíj jelöltjei között.

A környezetbarát hibrid autóiról, modelljeinek legendás megbízhatóságáról, elnyűhetetlenségéről és alacsony fenntartási költségeiről ismert Toyota és Lexus rendkívül látványos piaci eredményeket ért el hazánkban az idei év első öt hónapjában: a január és május között 15%-al bővülő magyarországi személyautó piacon a Toyota 58,3%-al növelte eladásait, míg a prémium márkája 126,3%-os növekedést könyvelhetett el. A Toyota és a Lexus piaci sikereiben a forradalmi hibrid meghajtás rohamosan növekvő magyarországi népszerűsége mellett (az elmúlt három évben, nem kis mértékben a két japán márkának köszönhetően megnégyszereződött a hibrid autók hazai értékesítése) a márkakereskedői hálózat kimagasló teljesítménye, és az ügyfelek legmagasabb szintű kiszolgálását előtérbe helyező márkafilozófia játszik fontos szerepet. Az előbbi tényező fontosságát kiválóan jelzi, hogy a piac legszélesebb hibrid portfólióját kínáló Toyota és Lexus Magyarországon is dominálja a hibrid értékesítéseket: az idei év első negyedévében hazánkban eladott hibrid autók 86,5%-át ez a két márka tette ki. A másik sikertényező, a két japán márka által a gépjármű-értékesítés és a vevőszolgálati tevékenység területén elért kimagasló teljesítmény ugyanakkor a megalakulásának 15. évfordulóját ünneplő Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége (GÉMOSZ) által ebből az alkalomból alapított Nívódíj jelölései révén került elismerésre.

A GÉMOSZ ezzel a díjjal azok több évtizedes munkáját szeretné elismerni, akik sokat tettek az autóvásárlókért, az autókereskedő szakmáért, egyben díjazni szándékozik a következő generációt képviselő fiatalokat is, mindemellett cél a márkakereskedések és a szakmával együttműködő partnerek iránti bizalom további növelése is.  A hagyományteremtő céllal alapított elismerés különlegessége, hogy ennek révén a szakmabeliek díjazzák maguk közül a legkiválóbbakat. A GÉMOSZ Nívódíjat 5 kategóriában osztották ki, melyre a márkakereskedőktől több száz ajánlás érkezett. Kategóriánként a három legtöbb szavazatot szerzett jelöltből végül tizenegy tagú, szakmai kuratórium titkos szavazással választotta ki azt, akit a Nívódíjra érdemesnek tartottak. Az év márkaszervize kategóriában négy jelölt szerepelt a szavazatok száma alapján kialakult holtverseny miatt. Valamennyi jelölt oklevelet kapott, az első helyezett pedig átvehette a Nívódíjat.

A márkakereskedő kollégák ajánlása, illetve erre az e célra létrehozott független grémium döntése alapján az idei évben évben négy, a Toyota, illetve a Lexus márka képviseletében is érdekelt márkakereskedés is a legjobb háromba (a vevőszolgálat terén a legjobb négybe) jutott, ez alapján pedig a munkájuk színvonalát elismerő oklevelet vehetett át.

„Ezúton is szeretnék gratulálni az Iniciál Autóháznak és a Koto Autóháznak az értékesítés, valamint a Kovács Autóháznak és a Meszlényi Autó Kft.-nek a vevőszolgálat terén nyújtott magas színvonalú, elkötelezett munkájáért, amely közvetve a Toyota hálózatát jellemző minőségi munkavégzés elismeréseként is értelmezhető. Bízom abban, hogy ezek az eredmények mindannyiunk számára újabb inspirációt jelentenek, hogy az elkövetkező években újabb Toyota márkakereskedések/márkaszervizek részesülhessenek elismerésben.” – fogalmaz Cseri József, a Magyarországi Toyota Márkakereskedők Országos Szövetségének elnöke, az Autófókusz Kft. ügyvezetője.

„Fontos visszaigazolás számunkra, hogy márkakereskedőink kimagasló munkáját és az ügyfelek legmagasabb színvonalú kiszolgálása iránti elkötelezettségét ügyfeleink mellett a szakma képviselői is elismerik és értékelik. Mindez tökéletesen reflektál a Toyota és Lexus szellemiségére és az általuk képviselt márkaértékekre, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy hosszútávon élvezzük ügyfeleink bizalmát.” – teszi hozzá László Richárd, a Toyota Central Europe Magyarországért felelős igazgatója.

Top