Új kihívásokkal néznek szembe idén a Toyota hibrid versenygépei

25.000 kilométernyi téli tesztelés után eljött az idő, hogy a TOYOTA GAZOO Racing környezetbarát hibrid elektromos versenygépei pályára lépjenek a FIA Hosszútávú Világbajnokság (WEC) 2018-2019-es évadában, ami a Total Spa-Francorchamps 6 órás futammal veszi kezdetét most hétvégén. Az idei évad új, eddig ismeretlen kihívásokkal állítja szembe a világ legzöldebb autógyártójának tartott Toyota versenyistállóját.

Miután már hat éve versenyez hibrid hajtású autóival, a csapat most új és különleges kihívással szembesül, mivel a mezőny nyolc, nem hibrid hajtású LMP1-es autója ezentúl 49 százalékkal több üzemanyag-energiát használhat fel körönként, és más jelentős teljesítménynövelő megoldásokat is alkalmazhat. Ez az új kihívás remek alkalom arra, hogy a TOYOTA GAZOO Racing még látványosabban bemutassa a hibrid-elektromos hajtás fejlesztésének lehetőségeit és eredményeit.
A Formula 1 kétszeres világbajnoka, Fernando Alonso most debütál a WEC-ben: ő vezeti majd a 8. rajtszámú TS050 HYBRID versenyautót a tavalyi Spa-győztes Sébastien Buemivel és Kazuki Nakajimával együtt. Mike Conway, Kamui Kobayashi és José María López idén is együtt versenyeznek a 7. rajtszámú gép legénységeként. Minden pilóta arra számít, hogy a csapat harmadszor is győzelmet arat a híres belga versenypályán.

Top